Vásárlási feltételek
Üzemeltetői adatok
Cégnév | HR Security Kft. |
Székhely | 2112. Veresegyház, Kölcsey utca 26. |
Adószám | 12065219-2-13 |
Cégjegyzékszám | 01-09-462437 |
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda | Pest Vármegyei cégbíróság |
stephansnumismatic@gmail.com | |
Telefon | +36706391362 |
Nyilvántartási szám | PR7069 |
Alapvető rendelkezések
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint a jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
Regisztráció
A HR Security Kft. által működtetett honlapon bárki regisztrálhat. A vásárlás felhasználói regisztráció nélkül is lehetséges. Viszont ebben az esetben is kötelező az alapvető információk, mint például vásárló nevének és címének megadása. A regisztráció előnye, hogy amennyiben legközelebb is szeretne tőlünk rendelni, adatait nem szükséges újonnan megadni. A regisztráció során a felhasználónak kötelessége a csillaggal jelzett ablakok kitöltése.
A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.
Ügyeljen az adatok pontos megadására, hogy a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.
Az adatok kezelésének módját az Adatkezelési szabályzat rögzíti.
Megvásárolható termékek és szolgáltatások köre
A webáruházon megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatóak. A termékek árai tartalmazzák az ÁFA összegét. Ezek az árak nem tartalmazzák a házhozszállítási díjat és a csomagolási költséget. Ezen értékek külön a szállítási díjakban kerülnek meghatározásra.
A webshopban a Szolgáltató feltűnteti a termék nevét, és ennek leírásait. Az érméknél és a bankjegyeknél szereplő fotók kifejezetten az eladó árucikkről készülnek.
Rendelés menete
Az Ön megrendelése egy ajánlat egy szerződés megkötésére. A szerződés akkor jön létre, ha Ön a teljes vételárat átutalta és a megrendelt terméket postára adtuk, illetve személyes átvétel esetén a termék átvételekor, kifizetéskor.
A szerződés tárgya a webáruházban található valamennyi árucikk, érmék és bankjegyek egyaránt.
A webáruházban regisztráció nélkül is lehetséges a vásárlás. Minden megrendelés esetén a Vevőnek rögzítenie kell:
Név:
Telefonszám:
Számlázási és szállítási cím
E-mail cím:
A megrendelni kívánt terméket a kosárba helyezéssel tudja kiválasztani. A Kosár tartalma menüpont alatt látható a kiválasztott darabok és annak ellenértékének összesítése. Innen a Tovább a fizetéshez menüpontra kattintva adhatjuk meg a szállításhoz és a kapcsolatfelvételhez szükséges információkat.
A szállítási módok menüpont alatt láthatjuk a megrendelt termékekkel kapcsolatos átvételi és szállítási lehetőségeket. Ezek:
- Személyes átvétel
- Postai kézbesítés elsőbbségi, ajánlott levélként
- Futárral történő csomagkézbesítés értékbiztosítási lehetőségekkel.
A Fizetési lehetőségek menüpont alatt kiválasztható, hogy a vételi összeg kiegyenlítése milyen formában történjen.
Személyes átvétel esetén készpénzes fizetéssel, és az azonnali átutalással van lehetőség a megrendelt termékek vételárának kiegyenlítésére. A Pénzmosás és a Terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló belső szabályzatban rögzített esetekben plusz adategyeztetés és nyilatkozat szükséges.
A 300.000,- forintot elérő vagy meghaladó nemesfém vásárlás esetén egy azonosítási adatlap kitöltése szükséges, mely rögzíti a vevő születési nevét, címét, születési helyét és idejét.
Egy személy esetén a 4.500.000 forintot meghaladó nemesfém értékesítés esetén a Pénzmosás és a Terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló belső szabályzat szerint plusz adatok felvétele is kötelező. Ezek: születési név, lakcím vagy tartozkodási cím, állampolgárság, azonosító okmány típusa és száma.
A megrendelések feldolgozása és teljesítése
A megrendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik. A vevő a megrendelésével vállalja, hogy a megrendelt árut átveszi és a vételárat az általános teljesítési határidőn belül maradéktalanul kifizeti.
Általános teljesítési határidő: 8 munkanap.
Előzetes egyeztetés esetén az általános teljesítési határidő változhat.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a termék nem áll rendelkezésre, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríteni.
Adatbeviteli hiba esetén utólagos egyeztetés szükséges. Ilyen beviteli hiba a megrendelés esetén a megrendelni kívánt áru mennyiségében fordulhat elő. A webáruházban minden termék esetén csak 1 darab elérhetőségét biztosítjuk. Erre azért van szükség, mivel az árucikkek mellett minden estben az értékesíteni kívánt termékről készült fotó szerepel. Ugyanazon termék darabszámának növelése esetén a megrendeléskor a rendszer hibát fog jelezni. Ennek ellenére a megrendelés beérkezik, de további egyeztetésre kerül sor.
A megrendelt áru szállítása postai úton történik. Névre szóló ajánlott, elsőbbségi küldeményként.
Nagyobb értékű termékek esetén javasoljuk értékbiztosítással kérni a szállítást, ugyanis a HR Security Kft. a Magyar Posta hibájából történő levél és csomag elvesztés esetén nem vállal anyagi felelősséget.
Garancia
Termékeinkre 7 nap teljes körű anyagi garanciát vállalunk. Az értékesített termékről készült kép e határideig megőrzésre kerül, biztostandó a garanciális feltételt. Termékeink esetén e garancia akkor áll fenn, ha plusz sérülést nem szenved a darab.
Elállás joga
Házhozszállítás esetén a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozása értelmében a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül a vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a cég köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termék visszajuttatásának költsége is a vevőt terheli.
Sikertelen kézbesítés
A vevő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a vevőt terhelik.
Adatkezelés
Az webáruház használata során rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére nem adjuk át.
A megrendelt termékről számla készül, melynek tárolása a hatályos jogszabályokban előírt módon és ideig tárolásra kerül.
Adatainak törlését a rendszerből, módosítását bármikor írásban kérheti, de ettől független módon törölheti magát az esetlegesen hírlevélre feliratkozottak listájáról, anélkül hogy regisztrációja törlésre kerülne.
Adataink kezelésekor 2011. évi CXII. törvény rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.
Jogszabályok
Az interneten – kattintással vagy elektronikus levelezés útján – ráutaló magatartással a szerződéskötés megvalósul. A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az eladó nem iktatja. A felek közötti szerződéses jogviszonyban a magyar jog szabályai, elsődlegesen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II.5) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak.
Vitás kérdésekben szerződő felek alávetik magukat összeghatártól függően a Pesti Kerületi Központi Bíróság illetve a Fővárosi Bíróság kizárólagos illetékességének. A bíróság a magyar jog szerint jár el.